Linky v /etc/rc.d/rc*.d

Jiri Kucik kucik na avonet.cz
Úterý Duben 20 14:38:01 CEST 1999

On Tue, 20 Apr 1999, Petr Simek wrote:

> nevite jestli linky v /etc/rc.d/rc*.d ktere ukazuji na vlastni skript
> v  /etc/rc.d/init.d jsou vytvareny nejakym automatem a jaky je vyznam
> toho cisla kterym jmeno zacina ?

To cislo je tam IMHO pouze pro definovani poradi.

V RH v Control Panelu jsem videl nejake okno, kde se definuje nazev
skriptu, jeho "cislo" a ve kterych runlevelech se ma startovat a stopovat
a on patricne linky do patricnych adresaru vygeneruje vcetne patricneho
"cisla" a "pismenka" (S/K).

V Debianu jsem nic takoveho nepotreboval, protoze pomoci
/usr/lib/file-rc/rclink2file.sh staci tu hromadu linku "prevest" do
jednoho textoveho konfiguracniho souboru (/etc/runlevel.conf, ten pouziva
/etc/init.d/rc). Mit vsechno v jednom textovem souboru mi pripadne
pouzitelnejsi nez mraky linku. Ale de gustibus...

--
Jiri Kucik, kucik na avonet.cz