Jadro 2.2.6 a msdos fs jako modul

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Úterý Duben 20 20:58:14 CEST 1999

Zdar lidi,

od doby, co jsem presel na 2.2.6, se mi nedari rozchodit msdos fs jako
modul. Modprobe mi porad pise  "unresolved symbol is_binary ". Nevite
nekdo co s tim je? Zkompilovane to mam spravne (myslim) a depmod -a jsem
taky udelal. Jinak o is_binary se lze docist ve /fs/fat/misc.c, kdyz se
podivam do /lib/modules/2.2.6/fs/fat.o, tak tam nekde string is_binary
taky najdu. Ale modprobe asi nenajde.

v.b.

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?