Linky v /etc/rc.d/rc*.d

Úterý Duben 20 21:13:42 CEST 1999

Petr Simek (petrsi na jcu.cz) wrote:
: On 20 Apr 1999, Leos Bitto wrote:
:
: > : > # chkconfig: 2345 10 97
: > : > #              start at boot time.
: > : > # probe: true
: > :
: > : Jak moc na zacatek se to musi dat ?
: >
: > No tak tohle jsem nezkoumal. Proste nekam na zacatek mezi komentare...
:
: > Proste spustit. :) Uvidite seznam vsech daemonu, mezi nimi i ten vas. Ten dle
: > libosti bud zaskrtnete nebo nezaskrtnete. A zmacknete OK.
:
: Tak to nejak nefunguje - ten muj tam neni. Neni nutne ho jeste napsat
: do nejakeho seznamu ? Jedna se mi o ten skript na startovani cbq .

Aha, tak to jsem trosku zanedbal... Poprve ten link musite udelat rucne, nebo
pomoci chkconfig. Az potom to bude videt i z ntsysv a tksysv.

Leos Bitto