Kerneld a natazeni modulu

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Úterý Duben 20 21:49:13 CEST 1999

"Mikulas Gangur" <Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz> writes:

> Dobry den,
>
>  Muzete mi, prosim, nekdo poradit s kerneld a natazenim modulu.
> Pokud spoustim po inicializaci systemu kerneld daemon, nenatahnou se
> moduly z /lib/modules/<version>/ ac depencies byly nahozeny bez
> problemu. Po tomto lsmod nevypise nic. Pokud hned po spusteni kerneld
> spustim natazeni modulu pomoci modprobe
>
> /sbin/modprobe -a /lib/modules/<version>/net/*
> /sbin/modprobe -a /lib/modules/<version>/ipv4/*
>
> moduly se natahnou a lsmod je vypise. Pouze ovladac jedne z karet
> (rtl8139) se musi natahnout jeste "rucneji" pomoci

> [...]

Problem s nenatazenim modulu rtl8139 muze byt v tom, ze neni definovan potrebny
alias v /etc/conf.modules nebo /etc/modules.conf melo by tam byt:

alias eth0 rtl8139

me se pak jeste osvedcilo radeji rucne jako "root" vykonat prikaz:
# depmod -a

pod dotycnym jadrem.

						Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *