"Zamrzne" telnet

Středa Duben 21 11:08:08 CEST 1999

petr kincl píše:
> Mate pravdu, trvalo to skutecne delsi dobu. Je nejake reseni jak to zkratit?
> Pocitac, ze ktereho spoustim telnet jsem pridal do /etc/hosts na 192.168.1.1,
> ale nejevi to znamky vetsiho uspechu.
	Toto jsou typické příznaky problémů s DNS. Zkuste spustit strace
(na telnet nebo spíš na inetd/telnetd na druhé straně), a uvidíte, kde se to
zasekává. Pokud je to DNS, rada je jednoduchá - dát do pořádku.
V /etc/hosts máte snad záznam pro ten druhý počítač. Můžete ještě odstranit
hodnoty dns pro položku hosts v /etc/nsswitch.conf, ale raději jen do doby,
než naleznete příčinu.