gigabit NIC

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Duben 21 11:41:40 CEST 1999

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
-> 	No nevim. Pokud potrebujete propustnost 1Gbit, tak by snad melo byt
-> vyhodnejsi to posilat pres jednu kartu, ne? Obvykle gigabitove karty
-> maji lepe vyresene veci jako buffering, snizeni poctu potrebnych IRQ,
-> a tak podobne.

no ja by som sa pozrel na zoby otazke PRECo potrebuje 1 gigabit...
nejake vyslovene nevhodne napisane aplikacie ? alebo swapovanie z 10 masin
po sieti ?
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz