Odstraneni tvoreni core

Středa Duben 21 13:39:36 CEST 1999

Marek Antozi (pavuk na perzeus.tuke.sk) wrote:
: On Wed, 21 Apr 1999, Martin Minar wrote:
:
: > Vim, ze tento problem uz tady resen urcite byl, ale kdo ho ma v tom
: > mnozstvi najit - navic jsem tady teprve mesic... Takze bych bylk vdecny,
: > kdyby jste mi poradili, jak zabranit tvoreni souboru core.
: > Diky
: >
:  staci dat prikaz limit coredumpsize 0

Co to je za syntaxi? Mozna z C-shellu, ale zadny normalni shell tomu nerozumi.
;-) Pro bash & spol. pouzijte "ulimit -c 0".

Leos Bitto