Zvuk pri SCSI emulaci

Lumir Jasiok lumir.jasiok.fs na vsb.cz
Středa Duben 21 14:44:36 CEST 1999

> To:            linux na linux.cz
> Date:          19 Apr 1999 08:29:54 GMT
> From:          bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz (Leos Bitto)
> Subject:       Re: Zvuk pri SCSI emulaci

> Lumir Jasiok (lumir.jasiok.fs na vsb.cz) wrote:
> : Dobry den,
> : chtel bych se zeptat co presne musim zaskrtnout v kernelu pred
> : kompilaci, aby mi jela zvukovka (ESS688)
>
> Ta ma stejny driver jako originalni soundblastery od creative labs.
>
> : pri SCSI emulaci.
>
> Jak s tim tohle souvisi?

Souvisi to tak, ze mi proste pod emulaci nefunguje zvuk. Pokud zkusi
m pres setup detekovat zvukovku, hlasi mi  to, ze nelze najit moduly
a ze opravy pro jadra 2.0.xx najdu na Internetu, ale bez emulace mi
zvukovka jede naprosta bez problemu. Proto si myslim, ze pri
kompilaci (nebo spise pri vyberu modulu, ktere se maji zahrnout do
jadra ) delam nejakou chybu. Pri startu emulaci mi dokonce "lupne" v
bednach stejne jako pri normalnim staru, takze si myslim, ze by
zvukovka mela byt aktivni, ale porad  mi to hlasi tu hlasku v setupu.
Nevite tedy nekdo co s tim? Nebavi me stale rebootovat pocitac, kdyz
si chci neco poslechnout.

	S pozdravem
				Lumir Jasiok

--

Name:   Lumir Jasiok          Student of VSB-TU Ostrava 	       *