DOSEMU a lredir

Martin Hanzalek xhanzal na informatics.muni.cz
Středa Duben 21 15:07:21 CEST 1999

Dobry den!

Nainstaloval jsem si dosemu-0.66.7-7 a xdosemu-0.66.7-5 z RPM
baliku z distribuce RedHat 5.1 CZ.  Instalace probehla bez
problemu, ale i po precteni dokumentace se mi nepodarilo
zprovoznit nasledujici:

kdyz spustim (x)dos, nastartuje se mi freedos. Potreboval bych

1) pripojit windosovsky disk (/dos), abych se na nej z freedosu
dostal. Jak na to? Zkousel jsem lredir semi moznymi zpusoby, ale
nepodarilo se :-(

2) misto freedosu pokud mozno spustit M$-DOS 6.22. Mam jeho
instalacky, ale nevim, jak ho dostat na partition freedosu.

Muzete mi nekdo prosim poradit? Uz me nebavi neustale restartovat
stroj kvuli par aplikacim pod DOSem (treba Pascal...).

Diky Martas :-)

--
Martin Hanzalek
xhanzal na fi.muni.cz