No kernel support for aliasing - Re: RH skripty a aliasy (eth0:0)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Duben 22 10:09:21 CEST 1999

Dobry den,

zjistil jsem ze chyba mozna neni ve skriptu - protoze kdyz udelam
  /etc/rc.d/init.d/network stop ; /etc/rc.d/init.d/network start
tak mi to vypise : Error  no kernel support for devices aliasing
Nicmene IP aliasing mam v kernelu zakompilovany a navic pokud udelam
  cd /etc/sysconfig/network-skripts ; ./ifup ifcfg-eth0:0
tak mi ten alias spravne nabehne ?@#!

Je to chyba RH skriptu nebo mam spatne prelozeny kernel (ale co mi
jeste chybi ?)

Nemate nejaky napad ?