Hledam mail clienta

Egon Eckert egon na chance.cz
Čtvrtek Duben 22 12:50:33 CEST 1999

Zdravim.

Mozna nekteri z Vas stejne jako ja prosli erou FIDOnetu, cetli
"echomail" a pamatuji si msg editory, ve kterych bylo krasne videt,
kolik je ve ktere "konferenci" zprav, kolik je jich unread atd. (nekteri
si mozna dokonce mysli, ze era FIDOnetu jeste neskoncila!)

Hledam mail clienta PRO TEXTOVY TERMINAL - tedy nejakeho ncurses nebo
slang based, ktery by presne tohle umoznoval - prichozu postu mi
procmail predpisove rozestrka do spousty folderu (pro vsechny mailing
listy, do kterych jsem prihlasen) a ja chci po spusteni mail clienta
videt, kde pribylo kolik zprav, chci si mezi foldery pohodlne
preskakovat (aniz bych musel psat jejich nazvy)...  Toto by mozna (kvuli
rychlosti) vyzadovalo nejaky spec. mailbox format, pak by teda navic
bylo potreba, aby tentyz format ovladal i procmail.

Vyzkousel jsem pine, elm, mutt a IMHO ani jeden z nich tohle neumoznuje
(zde se ovsem mozna seredne mylim!).  GNUS jsem vicemene nezkousel -
kdyz jsem si ho parkrat spustil abych to zkusil, podarilo se mi z nej
sotva vyskocit - ale dostat se aspon na $MAIL ani nahodou. :-)  Navic mi
pripada mozna az prilis revolucni...  Nejvic by se mi libilo, kdyby to
nejak slo v muttu - skoncil jsem zatim u nej a opravdu souhlasim s
"kredem" jeho autora - ``All mail clients suck. This one just sucks
less.''.

Diky za namet(y),

Egon