gigabit NIC

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Duben 22 14:24:42 CEST 1999

Jaroslav Jirasek wrote:
> Abych rekl pravdu, nevedel jsem, jestli to jde.
> Je treba to nejak slozite konfigurovat? Nebo jenom proste pridam
> dalsi sitovku, pripojim na switch a uz to jede?
> Ta dalsi sitovka musi mit prece taky IP adresu, jak pracovni stanice
> poznaji, pres kterou maji fungovat?

Co vim, tak to umi NetWare 4.x a jestli to umi vsechny switche samy od
sebe nebo nee to netusim. Linux to pokud vim umi take, ale netusim jak
to zprovoznit, nikdy jsem to nepotreboval. Rika se tomu load balancing,
jestli se ruznym kartam daji ruzne IP nebo ne, to netusim. Ale pokud jim
date dve ruzne IP a zaradite je obe do DNS pod stejnym jmenem, mel by je
resolver stridat a zatez rozdelit uz jen timhle. :))

Honza

--