Velky provoz na routeru

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Čtvrtek Duben 22 17:20:59 CEST 1999

Zdravim,

    jeden z nasich firemnich routeru mi pri velkem zatizeni site
(napr. kopirovani 1 GB dat) zpusobi, ze jedna z jeho sitovych karet
(pokazde jina) se dostane do stavu, kdy ping pres ni ma vypada tak, ze
1. paket dojde za 0.2 ms, 2. za 4 sec, 3. za 3 sec, 4. zase treba za 0.5
ms a tim se stane sit prakticky nepouzitelna. Pomuze pouze
ifdown eth0 a ifup eth0. Nevite kde by mohl byt zakopany pes ?

Soucasna konfigurace.

2 x Epic 100 tj. SMC 2543 TX (tusim)
1 x 3c509
1 x SDL Riscom N2 - dvouportova seriova synchronni karta
1 x Moxa 168C - 8 portova seriova asynchronni karta

P200 MMX, 64 MB RAM, Redhat 5.1

Delalo to i s kartami tulip (DEC 21040), 3c905b, Ovis link s RTL chipem.

Mam tuseni ze to bude mit nejakou spojitost s tim seriovym hardwarem.
Apropos nevite jaky ma vliv na chod napr. umisteni karet v PCI slotech ?
Bus mastering apod.

        Diky za radu
                    JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1