Samba ????

soukupr soukupr na atlas.cz
Pátek Duben 23 07:49:20 CEST 1999

Zdravim vsechny zde pritomne odborniky!!

Jelikoz jsem vcelku zacatecnikem, casto narazim na veci na ktere ne a ne

prijit.
Nedari se mi nasledujici - ovsem pokud nechci utopii :
S nejakymi drobnymi potizemi se mi podarilo zprovoznit Sambu. Z WIRu
vidim vse co mam a kupodivu mi to i funguje. Ale take bych potreboval
"zpetny chod" tj. z linuxu na WIR. Smbclientem se mi dari pripojit se a
vidim soubory - jenze pristup "ve stylu ftp" mi nevyhovuje. Ja bych
potreboval, pokud to jde, namountovat disk z WIRu do nejakyho adresare.
Neprisel jsem na to jak, pokud to vubec jde - i kdyz predpokladam ze to
musi jit.
Nemaje v okoli zadnou dobrou dusi, ktera by mi poradila a predevsim se v

linuxu vyznala, tak prosim o radu zde.
Jo a abych nezapomel - pokousim se o to v RH 5.2

Diky Roman

email : soukupr na atlas.cz