2xhdd+synchronizace

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Duben 23 08:26:38 CEST 1999

matus kral <kral na merck.sk> wrote:
->> -> myslím není implementován. Pou3/4ívání je celkem jednoduché.
->> -> Kdy3/4 nikdy vypadne nijaký disk, pou3/4ije se 'ckraid ...'.
->>
->> myslim ze jedno ci mdtools ci raidtools; raidtools su novsie ale vsetku
->> robotu robi jadro.

->     vie raid-tools viac logickych devicov ako mdtools? ten vies iba 4, co je
-> pre mna obmedzujuce.

->     je prechod z mdtools na raidtools bezproblemovy? mam uz vytvorene nejake
-> mirrory s mdtools. bude to po prehodeni na raidtools bezat, alebo sa to neda?

hmmm myslim ze som presiel na raidtools z mdtools ale nepamatam sa...
ziaden problem som si nevsimol... moment ... ano.

a myslim ze podporuje 8 zariadeni na jedno MD
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz