HD

Igor Bujna bujna na tcioptics.cz
Pátek Duben 23 10:22:04 CEST 1999

> Lilo dokaze zavest jadro, ktere lezi pod hranici 1024 cylindru. To je
> omezeni BIOSu. Da se to resit pomoci rezimu LBA, prip. se da vytvorit
> na zacatku mala oblast, ktera se bude montovat jako /boot, da se do
> ni jadro a korenova oblast / pak muze byt kdekoliv.
>
> Dalsi info viz archiv konference nebo soukrome.

Dik za odpoved, pouzivam rezim LBA,ale chtel jsem od linuxu, aby
pouzival rezim CHS(tedy neprekladany rezim)--cimz nevim jestli
mam pravdu, kdyz tak me opravte,ale kdyz linux jede pod rezimem
LBA, tak se vlastne teoreticky zpomaluje rychlost HD--dochazi k
prekladu adres.Myslel jsem si, ze i kdyz je linux tak dokonalej na
rozdil od Winz, tak , ze by si s timto problemem mel poradit.

    With regards
                          Igor Bujna

    Meopta-optika, a.s.
    member of the TCI group
    E-mail: bujna na tcioptics.cz
    tel.: +420-641-24 2619 , 2621(answering machine)
    fax.: +420-641-206579