Samba ???? (fwd)

DeNNiS dennis na dennis.sk
Pátek Duben 23 22:32:27 CEST 1999

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 23 Apr 1999 07:49:20 +0200
From: soukupr <soukupr na atlas.cz>
To: linux na linux.cz
Subject: Samba ????

Zdravim vsechny zde pritomne odborniky!!

Jelikoz jsem vcelku zacatecnikem, casto narazim na veci na ktere ne a ne

prijit.
Nedari se mi nasledujici - ovsem pokud nechci utopii :
S nejakymi drobnymi potizemi se mi podarilo zprovoznit Sambu. Z WIRu
vidim vse co mam a kupodivu mi to i funguje. Ale take bych potreboval
"zpetny chod" tj. z linuxu na WIR. Smbclientem se mi dari pripojit se a
vidim soubory - jenze pristup "ve stylu ftp" mi nevyhovuje. Ja bych
potreboval, pokud to jde, namountovat disk z WIRu do nejakyho adresare.

teda :
smbmount-2.1.x //meno_pocitaca_adresa/adresar -c 'mount /mnt/adresar'

Debian, potato dist...
mne to robilo tiez dlhu dobu probz ... dik snow :)

					Dennis