RockWell 33,6 RH 5.1 KDE 1.0pre2

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Sobota Duben 24 13:40:18 CEST 1999

> Fri, Apr 23, 1999 ve 09:08:49PM +0200 Richard Machát napsal:
> # Mám proglém, respektive nevím jak zprovoznit muj modem.
> # Mám nainstalováno UUCP.

Rekl bych ze to neni treba. Hlavne je potreba mi budto modul nebo
primo zakompilovanou podporu ppp v jadre.

> # Zkoušel jsem to konfigurovat v KDE  v pppk, ale píše to, 3/4e device is busy.
> # Nemáte tento modem nikdo nainstalovaný?

Rockwell, ... mate original Rockwell nebo Rockwell compatible?
Interni nebo externi modem, PnP nebo nePnP? Zkuste v BIOSu VYPNOUT
seriove porty, ktere nevyuzivate. Stava se, ze PnP modemy visi na stejnem
IRQ jako jeden ze seriovych portu.

> # Poedem díky Richie
>
> tentyz a externe. jede mi normalne s pppd. jenom jsem tam ve windows musle
> poslat atx3 a at&w pro ulozeni konfigurace

* Jste si jisty, ze pouzivate spravny device? (ttyS0, ttyS1, podle toho kam
je modem pripojen). Nepouzivate stejny device jako je modem i k necemu jinemu?
* Reaguje modem na AT commandy?
* Co takhle: echo "ATD123456789" zacne tocit?
* Prohlednete si konec /var/log/messages.
* Zkuste se vytocit providera nejprve pomoci treba minicomu, ono se nezdari
  vytvoreni ppp spojeni, ale uvidite co to dela.
* Take by se celkem siklo mit debug level treba 9

S pozdravem,
Pavel Satny