Kde sehnat linux

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Duben 24 14:11:05 CEST 1999

On Sat, 24 Apr 1999, Petr Raska, ml. wrote:

> Dobry den
>
> jako zacatecnik a student mam dotaz kde by se dal
> sehnat linux na CD. Tahat z Inetu je pro mne nemozne

Rad bych odpovedel tak jak v reklamach: V kazdem dobrem obchode :))
Ale to bude jeste chvili trvat.

Zalezi odkud jsi. Pokud neni nikdo v okoli, pak by se snad vyplatilo
objednani pres Internet, na dobirku ci podobne.

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |