X-window smerovani zobrazeni

Sobota Duben 24 17:02:54 CEST 1999

janousek na fonet.cz (Pavel PaJaSoft Janousek) writes:

>     Daleko casteji vsak sedim u sve pracovni stanice. A na ni bych si cas od
> casu potreboval zobrazit aktualni okno aplikace, ktera bezi na serveru.

Myslim, ze by to melo jit pres VNC - v okne VNCvieweru by se Vam
nezobrazovalo jen okno aplikace, ale cala obrazovka serveru.
Prakticky jsem to nezkousel, ale podle dokumentace je VNCviewer mozne
spustit s volbou -shared. Ta ma umoznit sdilet tentyz desktop vice
uzivatelum.

Ja VNC obcas pouzivam pro zobrazeni destopu WinNT ve vieweru na
Linuxu. Ta New Technology je ale bohuzel natolik "advanced", ze
neumozni spustit vice nez jeden desktop. S kolegyni pak souperime o
polohu mysiho kurzoru, aktivni okno, ... proste je to user friendly OS
:-)

Viz http://www.uk.research.att.com/vnc/index.html

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)