announce: kim-1.2.0.96 - manager procesu

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Sobota Duben 24 18:01:07 CEST 1999

 Zdar,

 prave byla dodelana nova verze (1.2..) programu 'kim'. Oficialne neni nikde
announcovana, ale jiz je dostupna :-))) na:

	http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/

 Mezi velke novinky patri podpora mysky, locale (uz i v cs), ulozeni /proc
do souboru a moznost jeho nacteni z /proc, export do ASCII atd.

 Jsou dostupne packege pro Debian (slink i potato) a orig.tar.gz, rpm zatim
neni, ale verim tomu, ze bude ( a pak bude i oficialni announce :-)

 Pokud si program nainstalujete udela mi velkou radost pokud mi poslete
ulozeny /proc (sbiram to - a schvalne kdo bude mit nejzajimavejsi :-)).

 Pochopitelne, ze komentare a navrhy i pripadna pomoc s vyvojem
 jsou prijmany velmi kladne.

						Zakkr