Linux disk, NT, Win9x

David Šauer davids na orfinet.cz
Neděle Duben 25 13:56:19 CEST 1999

    Adam> Zdravim vsechny,
    Adam> mam na jednom pocitaci nainstalovany NT-cka, WIN9x a Linux RH 5.2
    Adam> Potrebuju aby mi 9x a NT neignorovaly Linuxovy disky a mohl
    Adma> jsem na ne

Linux v dobe behu NT nema zadnou moznost ovlivnit pristup winu na sve
disky ...

    Adam> pristupovat ale za toho predpokladu ze muzou byt spusteny bud 9x, NT nebo
    Adam> Linux. Doufam ze je to srozumitelny.

1.) win9x - ptejte se v jinych konferencich na podporu ext2 filesystemu
2.) NT    /

3.) linux zcela jiste disky s ext2 systemem neignoruje - je treba mit
v kernelu podporu ext2 fs a program mount

    Adam> Muzete mi na to doporucit nejakej programek?

Ano. netscape.
Pouzijte ho napriklad takto:

$ netscape http://www.altavista.com/cgi-bin/query?pg=q&kl=XX&q=%2Bext2+%2Bwindows+%2Bdriver

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)