POMOC ! NT+LILO

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Neděle Duben 25 19:13:24 CEST 1999

Prosim o rychlou pomoc.
Mel jsem na masine instalovane NT a Linux a ten jsem spoustel v NT loaderu
pres fintu popsanou v Linux+NTLoader Minihowto - tj LILO bylo v /dev/hda5
a bootsector jsem pridal do NT boot.ini
Jelikoz me ale nebavilo porad prenaset bootsectory pro rekompilaci jadra
a na zaklade zkusenosti s dalsi instalaci NT na stroj, kde uz LILO bylo
jsem si rekl, ze o nic nejde  a LILO jsem vrazil do MBR.
(tj misto boot=/dev/hda5  jsem dal boot=/dev/hda).

Tim jsem ale rozzlobil Velikeho Billa a NT loader se sice spusti, udela
modrou obrazovku kde pise jaka je to verze apod , ze NT detect kontroluje
HW, ale po chvili vse spadne a vychrli hlasku
STOP-nejaka cisla
INACCESIBLE_BOOT_DEVICE a spoustu kecu

Prectl jsem vsechny minihowto o NT, archiv konference apod ,ale vsechna
reseni jsou malinko odlisna od meho. Da se to zachranit, nebo je konec ?
Omlouvam se za znesveceni konference, ale potrebuji nalehave pomoci a kde
jinde znaji LILO ?

Co se stalo spatneho ? Proc NT nevadi LILO v MBR pri nove instalaci, ale
kdyz ho tam dam dodatecne, je zle ?

Diky.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *