XFree a upgrade glibc 2.0 -> glibc 2.1

David Šauer davids na orfinet.cz
Pondělí Duben 26 06:21:12 CEST 1999

    VM> Ja bych rekl, ze pokud Xemacs je prekompilovany s glibc 2.1 a pouziva
    VM> X knihovny kompilovane s glibc 2.0, tak to musi zakonite delat problemy.

Jiz to vim - X knihovny za to nemuzou. Muze za to gpm ... zkompiloval
jsem si minimalni verzi Xemacsu (jen pro konzolu). Jednou s gpm a
podruhe bez - ta s gpm pada ... proc, nevim. Pripada mi, ze to pokazde
padne v jinem miste ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)