kompilacia kernelu

Pondělí Duben 26 09:58:37 CEST 1999

On Mon, 26 Apr 1999, Ladislav Kostal wrote:

> Uz som zistil, preco to neslo. Nahodou som zacal kompilovat jadro na
> seriovom terminali priamo pripojenom k serveru a tam to islo. Skusil som
> znova zo vzdialenych X cez SSH a znova chyba. Ked som zmenil terminal z
> xterm na vt100 chyba zmizla. Vysvetli mi to niekto?

Fakt zajimave. Soubor arch/sparc64/Makefile je cely vubec zajimavy. :)
(napr. vyber mezery jako separatoru pro sed v radku MAKEOVERRIDES :=...
mi nepripada jako uplne nejlepsi napad -- z toho IMHO pak vyplyva ta
hlaska od sedu) Doporucuji zkusit mj. make -d.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"