RH 5.2, 2.2.6 a cestina

Tapik oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Duben 26 09:13:31 CEST 1999

Dne Pá, 23 duben 1999 Martin Rezek napsal(a):
>Zdravim,
>mam nasledujici problem s cestinou.
>Po upgrade RedHat 5.2 na jadro 2.2.6 se mi prestaly zobrazovat ceske fonty
>na consoli.
>Pokud spustim stare jadro (2.0.36), tak je cestina opet v poradku.
>Nejak nemuzu najit tu botu.
Mne to funguje nasledujicim zpusobem:

/etc/consolefont
CONSOLEFONT="iso02.f14.gz"
UMAP="lat1.uni"
####### Zrusen SCREENMAP a pridan UMAP

a v /etc/rc.d/init/consolefont jsem upravil sekci start na
 start)
                # Load the console font
                echo -n "Loading console font: "
                . /etc/sysconfig/consolefont
                if [ ${CONSOLEFONT:-bogus} != "bogus" ]; then
                    if [ ${SCREENMAP:-bogus} != "bogus" ]; then
                        setfont $CONSOLEFONT -m $SCREENMAP
                    else
                        setfont $CONSOLEFONT -u $UMAP
                    fi
                    echo -ne '\033(K'
                fi
                ;;

A neni potreba delat harakiri s jakymkoli ESC seqencemi posilanymi na konzoli. A
zjistete si, kde je problem a proc to po teto uprave funguje. Doporucuji zacit u
man setfont

Tapik