RMON2 daemon

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Pondělí Duben 26 12:47:14 CEST 1999

On Mon, 26 Apr 1999, novak wrote:

Zdravim,

> nevite nekdo o subj?
> potreboval bych ho na semestralku, mam delat nejake psi kusy s RMON2 MIB
> a nemam data na kterych bych to mohl zkouset.

Pokud vim, s RMON sondami je to na Linuxu spatne. Jedine, co mi trochu
chodi, je Beholder ftp://dnpap.et.tudelft.nl/pub/btng/ . Ale ten je uz
nekolik (nejmene 4) roku nevyvijeny (muzete pokracovat ve vyvoji, to za
semestralku urcite uznaji take:-). Po zadani dotazu do AltaVisty jsem
objevil stranku http://www.btc.gatech.edu/net/management/ , kde by take
neco mohlo byt.

Preji pekny den,

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/