Monitor

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Pondělí Duben 26 16:12:34 CEST 1999

Jiri Sliva wrote:

> [...]
> >

> qps ... utilitka napsana v knihovne Qt, najdete to na webu od KDE
> gtop .. vlastne totez v knihovne GTK+, soucast GNOME

Takze ja bych radeji doporucil 'top' (Top Of Processes), ktery byva
stadardni soucasti instalace. Akorat jsem nedokazal prijit na to, proc u
nekterych distribuci 'top' nezobrazuje procesy pro vzdalene terminaly
(kdyz si ho pustim po telnetu), i kdyz na konzole jede dobre.
	S pozdravem
--
Michal Kurka