Jak rozbalit .tgz

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Duben 27 07:39:32 CEST 1999

> Vim ze ta otazka sem ani pro svou jednoduchost nepatri,
> ale nevim jak jinak to zjistit. Jak se rozbaluje v linuxu format .tgz?
Jednoducha metoda pro zacatecniky - pouzivat mc (midnight commander).
Je to hodne podobne NC z DOSu a hlavne umi "vlezt" do archivu a
nakopirovat z nej potrebne soubory. Jenom je vhodne uvedomit si, ze
napred rozbaluje balik a az potom ukaze obsah :

a) na rozbaleni je potreba 2x tolik mista
b) "nahlednuti" do velkeho baliku chvili trva. Zdanlive se nic nedeje
(jenom se otaci carka vpravo nahore) a uzivatek ma nutkani zasahnout.
Zbytecne.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s