Vytvoreni /proc/sys

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Duben 27 10:21:48 CEST 1999

On Tue, 27 Apr 1999, Jan Marek wrote:

> mám takový dotaz: dalo by se někde najít, od které verze jádra existuje
> /proc/sys a příp. co všechno obsahuje? Já mám totiž 2.2.5-ac1 a tento
> adresář tam nemám. Znamená to, že existuje pouze u jader bez patche

   Ten adresar je ve vsech 2.2.x kernelech (napr. v mem 2.2.1 jadre je).
Myslim, ze to souvisi to s nejakym nastavenim pri kompilaci, ale nevim
presne kterym.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na rethymno.ujep.cz         The Czech Republic
PGP keyid: 298F8888                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========