Vhodna graficka karta pro XF86

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Úterý Duben 27 11:15:40 CEST 1999

David Trcka wrote:

> [...]

Me se pro 2D grafiku a pro XF86 asi nejvice libi nejaka ATI s cipem Rage.
Ve skole pracuju na 3D Rage Pro a Rage IIc, a pod linuxem se chovaji naprosto
fantasticky. Pro tebe bych asi zvolil ATI Xpert 98 (nebo jak se to jmenuje). Je
8MB AGP a v XFREE na ni exitustuje primo akcelerovany Xserver (Mach64).
Asi bych v zadnem pripade nebral i740 karty, jelikoz pro ne ve standardni
distribuci Xfree  neni funkci xserver.

Martin
Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia