Problem 3c59x 2.0 i 2.2

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Duben 27 13:54:16 CEST 1999

Zdravim

Mam takovy problem se zminenou kartou a switchem - karta se mi nahlasi
tusim jako 3c900
10Mbs

Problem je nasledujici: po bootu linuxu se sit vyslovene plazi - spoj
mezi dvemi
stroji probiha v nejlepsim pripade 120KB/s, vsechny tyto problemy razem
zmizi,
pokud vytahnu a zpet zastrcim RJ45 konektor do sitovky (a je jedno
jestli ve switchi
nebo v sitovce). Pak se soubory vesele prenaseji ~950KB/s a vyse.

Ci-li potreboval bych vedet jak se zbavit te nechutnosti, ze po bootu
pocitace je
potreba vytahnout a zasunout sitovy kabel. Podotykam, ze SCO ani LynxOS
timto
problemem s identickym hw (tj. cely pocitac vcetne sitovky na stejnem
switchi)
netrpi, tedy jedna se zrejme o nejaky problem driveru. Samozrejme si
zapatram
v drivere - takhle me to zatim pripada, ze si ten driver snad mysli, ze
je
ne na 10Mb/s siti, ale na 100Mb/s a az po vysunuti a zasunuti se to
spravne
navstavi a zacne komunikovat normalne. (chova se to stejne jak s ISA
verzi
tak s PCI verzi teto 3com karty)

Zkousel jsem 2.0.36 kernel i 2.2.5 kernel.

Mel nekdo tento problem, existuje nejaky option pro 3c59x driver, aby to
fungovalo
normalne?

--
    Performance optimization is 15% brains, 85% black magic (Linus)
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz