PCMCIA pres ISA kartu

Ludvik Vlcek noel na beta.cvnet.cz
Úterý Duben 27 17:06:33 CEST 1999

> patch provedl configuraci prelozil nainstaloval.
> Ale jsem schopen zpustit jen isnmod /.........../pcmcia_core.o
> kdyz zpustim isnmod /....................../i82365.o tak system odpovi pouze
> i82365.o: init_module: Device or resource busy
> Probe mi taky nic nenajde
> PCI bridge probe: not found.
> Intel PCIC probe: not found.
> Databook TCIC-2 probe: not found.
> A co je nejhorsi pokud zpustim na stejnem pocitaci Win95 tak najde PCMCIA bez
> problemu :-(((

Shodou okolnosti jsem se ocitl ve stjene situaci a asi se na mne
usmalo stesti.
Doporucuji postupovat dle PCMCIA-HOWTO s nasledujicim.

- po prekladu je nutne si odkontrolovat, zda v adresari
/lib/modules/*/ se objevi adresar pcmcia (* je predpokladam verze
jadra

- pokud se jadna o WaveLAN od Lucent Technologies s ISA adaptorem
VADEM, tak ten ma posazenou basovou adresu o 2 adresy nahoru. Mozna
by to slo i jinak, ale me jako prvni zabralo naslejici.

- ve zdrojaku modulu i82365.c najit radek s textem

	static int i365_base = 0x03e0

a tento opravit na

	static int i365_base = 0x03e2

a modul znovu prekompilovat, pote ho prekopirovat do adresare
/lib/modules/*/pcmcia

doporucuji pote rebootovat stroj pro ujisteni se, ze jadro spravne
inicializuje PCMCIA pro startu. Pokud potom prikazem lsmod obdrzite
hlaseni z HOWTO, kapitoly 4, jste za vodou, PCMCIA lot chodi.

Znova upozornuji, ze toto je pouze doplnek k uvedenemu HOWTO a je
potreba se jim dusledne ridit (ale zustat pritom spravnym
cechem...)

--
L.V.
jezevec