preklad jadra - zdanlive zacatecnicky dotaz

Jan Visek john na cuni.cz
Úterý Duben 27 15:26:11 CEST 1999

Ahoj,

> Nedovedu uplatnit SMP pri prekladu jadra.  Me samotnemu "make -j 2" na
> me programy funguje (a opravdu to bezi temer 2x rychleji), ale pri
> prekladu jadra mi nezabira ani jedna varianta z:
>
> make -j 2 zImage
> export MAKE="-j 2"; make zImage
> export MAKEFLAGS="-j 2"; make zImage
> make MAKE="-j 2" zImage
>
> ...neco je proste spatne.

pokud chces vice nez jeden proces pro preklad jadra, musis pouzit neco jako

make MAKE="make -j2" zImage

Vse lze nalezt napr. na http://linux.ibex.co.nz/LDP/FAQ/SMP-FAQ.html

                               Mgr. Jan Visek
                      Charles University Computer Centre