Prazdne /proc/sys/kernel/domainname

Úterý Duben 27 17:11:24 CEST 1999

Oto Buchta (oto_b na jezek.buchtovi.cz) wrote:
: Dne Út, 27 duben 1999 Jan Marek napsal(a):
: >Dobrý den,
: >
: >díky panu Kopeckýmu už jsem se to dozvěděl: je třeba mít zapnuto
: >CONFIG_PROC_FS (což jsem měl), CONFIG_SYSCTL (to mi chybělo)...
: >
: K tomu bych se chtěl zeptat.
: Jak se zbavit $MAIL{'subject'}?
: V hostname mam pak kompletni jezek.buchtovi.cz
:
: neni to sice chyba, ale jen kosmeticka vada, ale kdo vi, co se muze v budoucnu
: stat, ze?

Pokud nepouzivate NIS (aneb yellow pages) nebo NIS+, je vse v poradku.
Pokud nevite co to znamena, je opet vse v poradku. ;-)

Leos Bitto