Cestina v XFIG?

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Úterý Duben 27 00:20:47 CEST 1999

Zdenek Roubal <roubal na epe.cz> writes:

> Kreslim v Xfigu obrazky. Mely by byt i s ceskymi popisy. Obrazky
> pouzivam v dokumentu tvorenem pomoci LaTeXu. Zatim pouzivam z Xfigu
> export do eps.
>
> Cestinu potrebuji alespon pro mala pismenka, ale pro vsecky mozna
> znamenka (hacek, carka i kroucek).

Pokud nejsou obrazky moc slozite, pak by mohl pomoci export do
LaTeX picture. Cely obrazek je potom nasazen TeXem, takze je videt i cestina.
Dale by mel fungovat export do Combined PS/LaTeX (mel by oddelit grafiku (jako
PS) a text nechat na TeXu), ten mi ale bohuzel nefungoval.

Dalsi moznosti je pouzit GNUPlot (treba na grafy) a ten umi exportovat
do PS/LaTeX. Toto mam prakticky vyzkouseno a funguje.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *