samba hesla

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Úterý Duben 27 00:03:15 CEST 1999

"Jaroslav Jirasek" <jarda na egerius.cz> writes:

> Nemuzu prijit na to, jak se uzivatel muze prihlasit k SMB serveru s
> prazdnym heslem? Podarilo se mi sice nastavenim v smb.conf polozkou
> security=share a na jednotlive shary public=yes ze samba hesla
> nechtela, ale to neni ono, protoze timto zpusobem umozni pristup uplne
> kazdemu uzivateli, dokonce i kdyz neni zaveden v passwd.
> Jakmile zadam uzivateli alespon jednoznakove heslo, tak to funguje jak ma.

Do smb.conf by melo stacit pridat

        null passwords = yes

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *