RedHat 6.0 a botovatelne CD

Úterý Duben 27 22:28:53 CEST 1999

Updatoval jsem text o priprave CD s RedHat distribuci, opravil drobne
chyby (konf. programu mirror, odkazy).

Na prvni pohled jsem zjistil, ze je problem a davkou
\dosutils\autoboot.bat,
ve ktere je nyni pro jistotu cesta jeste navic blbe. Uz v RH5.2
ukazovala
do adresare misc, ktery je na CD zbytecny, nyni ukazuje na neexistujici
soubor.
Oprava viz zminene URL s textem.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution