Kterou 100Mb kartu?

Radek Svoboda svoboda na neovision.cz
Středa Duben 28 11:18:23 CEST 1999

Ahoj!

  prechazime ze 10Mb site na 100Mb. Chtel bych se zeptat, ktere 100 Mbit
sitove karty (na PCI) jsou pod Linuxem 2.0.35 bez problemu podporovane.
Dival jsem se na konfiguraci jadra, po webu, ale nejsem z toho moc
moudry. Pokud nechci kupovat primo 3Com, nevidim tam jinou alternativu.
Existuje neco jako standard hardwarove kompatibility pro 100Mbit karty,
neco jako byla napr. NE2000 pro 10Mbit?

  Cenove se mi libi karty napr. od EDIMAXu, ale jsou podporovane?

                  Diky

                                    Radek Svoboda
                                    Neovision s.r.o., Prague
                                    svoboda na neovision.cz