RH6.0: cestina; ISO image

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Duben 28 14:09:06 CEST 1999

Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:
> Vyzkousel jsem. V instalaci neni cestina, protoze sdruzeni lidi, kteri
> na to pracuji, nefunguje, zato je tam slovenstina :-) [to je ale
> ostuda!]. Pokud nekdo neni zbehly, doporucuji pockat, dodelavek pro
> cestinu bude nekolik.

   Chybejici instalace v cestine je pro mne velice neprijemnym prekvapenim
(sice jsem diky posilani prekladu z jine adresy prosvihnul termin, ale
Cris Gafton si ty preklady vyzadal, v adresari
redhat-6.0/i386/misc/src/install/po jsou, a obrazy instalacnich disket jsou
vytvorene pozdeji).

> Aby fungovala cestina na konzoli, je potreba mit takovyto definicni
> soubor:
> /etc/sysconfig/i18n
> ===================
> LANG=cs
> LINGUAS=cs
> LC_ALL=cs_CZ
> SYSFONT=lat2-16
> UNIMAP=lat1
> SYSTERM=linux-lat
>
> Zatim nevim, jak to protlacit do instalace.

   Myslim, ze to chce zkusit udelat instalaci pro nejaky jiny jazyk
pouzivajici ISO-8859-2, podivat se, jestli to tam nedopadne lepe, a podle
toho vymyslet, jak to ma vlastne vypadat pro cestinu.

> [...]
>
> Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
> Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz>
> Petr Kolar <petr.kolar na vslib.cz>
>
> jinak proste cesky RH nebude. PK _nemuze_ stihnout udelat kompletni
> pocestovani (jen SPEC preklad ma kolem 300kB). Zda se, ze p. Makovec se
> teto cinnosti vzdal, coz nam umoznuje provest preklad, ktery bude za
> neco stat. Jsem ochoten vyrobit automaticke skripty, ktere umozni SPEC
> prelozit pro 6.1. Zvazil bych moznost otevreni listu o ceskem RH pro
> i386 i pro kohokoliv jineho, protoze sami to nezvladnem a kazda troska

   Primlouvam se za vytvoreni mailing listu. Snad pomuze, aby na CD CZLUGu
nebyla (navic jeste chybna) instalace ucw pres kbd, ktere uz unikodove
fonty na konzoli podporuje, aby tam byly i pocestovaci baliky, ktere se
zatim nepodarilo protlacit do oficialni distribuce a ktere nevznikly
v Brne ;-) a aby tam byly posledni verze veci, na kterych se prubezne
pracuje. Mozna by i nekdo vedel, jak uspesne posilat bug-reporty a patche
(tak aby byly skutecne zacleneny do pristi distribuce/opravy).

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229