ANNOUNCE: Konference o pocestovani RedHatu

DeNNiS dennis na dennis.sk
Středa Duben 28 14:16:02 CEST 1999

On Wed, 28 Apr 1999, Jan Kasprzak wrote:

> 	Dobry den,
>
> 	vytvoril jsem konferenci, ktera bude urcena pro lidi, kteri
> chteji pracovat na pocesteni RedHatu. Vysledkem prace techto lidi by
> mel byt upgrade distribuce RedHat i386-cs, vyvijene mnou a pozdeji
> Danem Ohnesorgem, a jeji dalsi vylepsovani.

to je cool, ale co v pripade, ze pouzivam Debian ?:)
vsetky vase vyrobky by taktiez mohli fungovat po prekonvertovani do deb
balika aj na debianoch (samozrejme ak sa to da)

Respektive ak o niecom takom viete, ze Debian po slovensky(cesky) tak kde
by som nieco take vedel stiahnut, resp upgradovat ?

						Dennis