mini instalace

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Duben 28 15:51:20 CEST 1999

Preji ddobry den !

Mam problem s instalaci linuxu (RH 5.2). Potreboval bych jeste jeden
stroj (hodne jednoduchy mars), takze jsem vyhrabal a ozivil trochu
srotu. Vsechno je jeste uchazejici, jenom s diskem to neni valne. Mam
k dispozici 40 MB (celkem 3 kusy). A hola instalace bez vsech balicku
chce cca 80 MB. Co s tim ?

a) spojit pomoci RAID0
b) rozdelit na dva bloky

Ad a) nevim, nakolik je to realne. Nemam s tim zkusenosti a po
precteni dokumentace mi to nepripada moc uzitecne pro tak male disky.

Ad b) nedari se mi rozdelit instalaci na dva svazky. Konkretne
/dev/hda1 = /   a   /dev/hdb1 = /lib. Hlasi, ze " /lib musi byt v
korenovem systemu souboru". A zrovna tohle rozdeleni by se mi libilo,
protoze /lib ma v RH 5.2 cca 15 MB a neco by zbylo na swap ...

Taky bych jeste mohl nainstalovat RH 4.2, ale trochu se bojim
nekompatibility libc5 / glibc2.

Diky za rady.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz