symlinky v RH6.0

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Středa Duben 28 17:26:05 CEST 1999

Mam taku otazocku ohladne symliniek v distribucii RH6.0, ktore
ukazuju "mimo". Verim tomu, ze to funguje aj tak, ale na co su
dobre ?

Tie co ukazuju do /tmp este pochopim, ze tam niekde bude
namountovane CD, alebo tam nieco bude docasne rozbalene
pocas instalacie.

Zaujimavejsie su relativne linky, ktore ukazuju na neexistujuce
subory. Napr. v RedHat/instimage/usr/bin:
gunzip -> gzip
gzip -> ../../bin/gzip
ktory tam nie je.
Podobne aj niektore kniznice.

Stiahol som si distribuciu cez 'mirror' a ten mi tie linky
nevytvoril. Co by sa mi stalo, keby som to napalil bez nich?
Neskor som si stiahol este raz jeden adresar tak, aby mi ich
povytvaral, ale aj tak ma to zaujima.

Pokial su okrem tych symliniek "mimo" aj moje otazky, tak sorry.

						BranoZ