Subnet calculator

David Šauer davids na orfinet.cz
Středa Duben 28 19:21:18 CEST 1999

    David> Hmm, u MS si mysli, ze sit dokaze spravovat cvicena opice?

Asi ano. Nicmene i ja mivam intelektualni vypadky a zrovna dnes jsem
videl announci ip kalkulacky pro gnome (ale je tam snad i radkova
verze). Je na [1].

Footnotes:
[1] http://www.interloper.net/~dan/software/software.html

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)