problemy s HDD, DMA

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 28 21:27:24 CEST 1999

On Wed, 28 Apr 1999, Petr Simek wrote:

> Neprehrelo se tam neco ? Ten disk, procesor (vetrak se toci ?).
> Taky se mi stalo ze zacal blbnout SCSI disk a bylo to zaseklym
> vetrakem ve zdroji - neodvadel se vzduch z bedny a disk se kapanek
> vic ohrel.

Presne tak. Udelali mi to Westerny. Presne takto se to chovalo. Prisel
jsem na to uplne nahodou, kdyz jsem si potreboval neco odlozit a jinde
nebylo misto nez na bedne pocitace, ktera byla tak HORKA, ze jsem uplne
ucuknul! Po te, co se ty disky schladili pri vymene vetraku to zacalo
delat takovy sileny ramus, ze se nedalo u toho pocitace vydrzet. Za dve
hodiny uz se ale disky zahraly na provozni teplotu a od te doby uz o nich
zase vice jak 2 mesice nevim. Jedou neustale 24x7...

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |