problemy s HDD, DMA

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Středa Duben 28 21:52:13 CEST 1999

%
%    asi by som skusil http://www.wdc.com/service/diagnostics.html
%   a nasiel utilitu na check disku... ak je to zase zla seria, tak by si ho
%  mal vyhodit alebo vymenit ;)

Diky za radu, s wd_diagem jsem ten disk "zahoroval" ... takze nezda se, ze by
to mela byt vadna serie - jedine, ze by se to projevilo po 2 mesicich provozu

% Neprehrelo se tam neco ? Ten disk, procesor (vetrak se toci ?).
% Taky se mi stalo ze zacal blbnout SCSI disk a bylo to zaseklym
% vetrakem ve zdroji - neodvadel se vzduch z bedny a disk se kapanek
% vic ohrel.

Mozna, nevim. Hodne divny me ale pripada to, ze kdyz byly ty disky rano oba
studene, rozjelo se to jenom, kdyz jsem vypojil seagata. Kdyz byly zapojene
oba, BIOS nasel pouze seagate (ktery je jako slave)

        zdravi ...

(o_   ***       Mira Tempír     <xtempir at informatics.muni.cz>      ***
//\   finger mira na mit.ascs.muni.cz   ...   iso8859-2 & penguin compatible
V_/_  ***  PGP fingerprint: F299 E558 CDD9 8F0F EC5A 9973 8730 6F3F   ***