Jak formatova ascii text

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Duben 28 23:18:56 CEST 1999

Michal Rada pise:

>     Formatovani uzitim filtru fold --- viz man fold

Mohl byste byt prosim konkretnejsi, bohuzel se mi nepodarilo najit zpusob, jak
prinutit fold text jakkoli formatovat (treba do bloku). Mam fold 1.22.

Milan Kerslager pise:
> vi soubor
> :set textwidth=72
> gqap
> .... atd, vice viz: http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/vim/

Tesi me, ze mame radi stejny editor, nicmene ja potrebuji hlavne zarovnavat text
do bloku, coz imho vim neumi, pouzivam vim5.3. BTW imho je nejlepsi manual k nemu
na http://scisun.sci.ccny.cuni.edu/~olrcc/vim [pouze referenci prirucka].
Vim umi imho jenom lamat radky, centrovat a zarovnavat doleva nebo doprava.
(byl bych velice rad, kdybych se pletl :-)

BTW - nevite jaky je rozdil mezi "normalnim" vimem a vim-perl, resp. jak se podpora
Perlu projevuje? Nepodarilo se mi nikde najit popis rozdilu, takze nevim, jestli mam
upgradovat nebo pockat na novy Debian (od FSF).
--
                                   David Kuzela