Telnet a pomala odezva

Čtvrtek Duben 29 10:14:48 CEST 1999

Ladislav Šolc napsal:
> Dobry den,
> zacinam s Linuxem. Mam tento problem kdyz se pripojuji telnet k RedHat
> linuxu, tak
> dlouho trva nez mi telnet server nabidne okno pro zadani jmena a hesla.
> Vim ze byl problem s DNS, ale nevzpominam si jak udelat prislusna opatreni.
>
> Dlasi problem je jiste jen nejaka prkotina, kde povolim abych se mohl k
> serveru prihlasit pomoci telnetu a ftp jako root ?
brrr. Ale kdyz chcete - telnet v /etc/securetty uvedete terminaly, ze kterycn
se chcete pripojit - priblem se vzdalenym prihlasovanim je, ze nevive az kam
mohou byt ttyp? obsazena.
ftp - zalezi vetsinou na tom, jaky server pouzivate, muzete se podivat do
/etc/ftpusers(5) - a vyndat ze seznamu zakazanych uzivatelu roota.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|