problemy s HDD, DMA

Čtvrtek Duben 29 11:05:22 CEST 1999

On Thu, 29 Apr 1999, Petr Simek wrote:

> Nesmite vsemu verit - ten ramus nejspis delal vetrak procesoru - to
> je klasicke chovani starsich vetraku kdyz vychladnou .... Kdyby ten
> ramus delal opravdu disk, tak uz by se nejspis rozloucil.

Jsem ponekud skepticky ohledne toho, ze mrnavy a lehoucky vetracek na
procesoru by dokazal vyrobit opravdu ohlusujici kraval (na velky hluk je
potreba silny motor). Zato uz jsem slysel harddisk, ktery opravdu rval,
kdyz mu odeslo lozisko (pak rvat prestal a az po dalsim tydnu poslusneho
provozu (!) odesel definitivne). Mozna by nebylo od veci davat do serveru,
u kterych nikdo nesedi, krome teplotnich cidel i zvukova. :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"