latex2html problem.

Michal Kvasnička qasar na econ.muni.cz
Čtvrtek Duben 29 13:28:05 CEST 1999

Dobry den!

Jan Rusnak wrote:

> zdravim,
>
> potrebujem skonvertovat LaTeX-ovske dokumenty do html formatu.
> pouzil som latex2html, ale ten nenasiel potrebne fonty.
> tu je error vypis:
>
> dvips: Font cmmi12 not found, characters will be left blank.

Pokud tomu rozumim dobre, latex2html se o fonty vubec nestara.
KonvertujeLaTeX do HTML, ktere je na fontech nezavisle. Jedine misto, kde
na ne
narazi, je v pripade, ze vytvari nejaky obrazek. Obrazek je obvykle
vzorec,
tabulka nebo nejaka podobna vec.

Obrazek se tvori nasledujicim zpusobem:
1) latex2html vyexportuje obtiznou cast do TeXu
2) spusti TeX a vyrobi .dvi
3) pomoci dvips -E (-e?) prevede jednotlive stranky .dvi do .eps
4) pomoci pstoimg prevede na zvoleny format bitmapy (.gif nebo .png)

Takze, fonty mate asi spatne instalovane v dvips. Jde Vam vas text
zkompilovat
pomoci dvips do postscriptu? Nevim, jak je to v debianu, ale redhat ma
fonty
pro dvips naisntalovane v /usr/lib/texmf/dvips/config/config.ps
a /usr/lib/texmf/dvips/base/psfonts.map. Tady se konfiguruji pouze
postscriptove
fonty, metafontove by dvips melo najit bez problemu.

Jeste mne napada: mate prislusne systemove promenne nastavene spravne?
Podle mne je latex2html vubec nepouziva (nebo si je pri instalaci nastavi
sam konfiguracni skript, nevim).

S pozdravy

M.K.